Tegoroczna edycja Gali Staryway zorganizowana przez Coral Travel odbyła się w Belek. Touroperator zaprosił ponad 220 osób ze 100 najlepszych biur agencyjnych w Polsce, którzy wypoczywali w hotelach Sirene Belek Hotel oraz Calista Luxury Resort.
Program zakładał zarówno część wypoczynkową, wycieczkową jak i uroczystą Galą Starway’ 24. Ta odbyła się w luksusowych wnętrzach Calista Luxury Resort - nagrody i wyróżnienia przyznano w 4 kategoriach: Biura Niesieciowe, Autoryzowany Agent, Salon Franczyzowy oraz Portale i Biura Sieciowe, a wręczył je osobiście Kaan Ergün, COO Coral Travel Poland.
- Jesteśmy na polskim rynku turystycznym już 25 lat i tyleż samo lat współpracujemy z większością naszych partnerów obecnych na gali Starway. Dziękujemy, za współpracę i zbudowane przez te lata zaufanie i przyjaźnie. To dla nas niezmiennie ważne a coroczne spotkania jak ,,Starway’’ są nieodłącznym elementem naszej wieloletniej współpracy. Dostarczamy naszym partnerom bardzo dobry, rozbudowany, sprawdzony przez ostatnie 25 lat produkt. Poznajemy ich z nim np. organizując cykliczne webinary, ale bezpośrednie spotkania i rozmowy są bardzo cenne. Na bieżąco możemy wymieniać się komentarzami, uwagami, wzajemnymi oczekiwaniami. To procentuje jakościową sprzedażą i obsługą klienta przez różne kanały sprzedaży, nasi partnerzy wiedzą co sprzedają, od kogo i dla kogo, a to oznacza zadowolonego, powracającego klienta, priorytet wszystkich projektantów branży turystycznej – mówi Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland. – Przy takiej współpracy z doświadczonymi partnerami biznesowymi zakładamy, że w roku 2025 obsłużymy milion klientów – dodaje.
Podczas Gali Starway 24 i w czasie całego pobytu, istotne miejsce w rozmowach biznesowych zajmowały dalsze plany touroperatora i zmiany w ofercie. A te są pochodną zmieniających się potrzeb klientów - najważniejsze to spadek znaczenia samej ceny jako kryterium wyboru wakacji a wzrost znaczenia jakości, elastyczności i bezpieczeństwa.
Touroperator przedstawił też nowości produktowe, w tym ofertę luksusową z linii Coral Elite Service a także Egzotykę Rejsową, czyli podróże pakietowane dynamicznie oparte o przeloty zarówno rejsowe jak i czarterowe. Nowością jest też zaprezentowany sieci sprzedaży system Odeon Beds, który z bazą ponad 500 tys. obiektów daje możliwość rezerwacji samych hoteli w 40 krajach.
Obok wspomnianych wcześniej zmian to właśnie indywidualna oferta a nawet szyta na miarę staje się dzisiaj coraz ważniejszą potrzebą. Indywidualny pakiet wakacyjny z odpowiednio dobranym produktem, specjalnym serwisem i doświadczonym zespołem to propozycje, na które uwagę sieci sprzedaży. MG