Salerno we Włoszech, Kiszyniów w Mołdawii, ale też Kair i Szarm el-Szejk, Marrakesz i Stuttgart to część nowych kierunków, które pojawią się w zimowym rozkładzie lotów Wizz Aira. Niektóre z nich powracają do siatki połączeń, inne dopiero do niej wchodzą.
Zimą samoloty Wizz Aira polecą na ponad 600 trasach, co przekłada się na ponad 28 mln miejsc w samolotach. To największy program, jaki przewoźnik przygotował od początku swojej działalności. Geograficznie obejmuje Europę, Afrykę Północną, Bliski Wschód i Azję Centralną.
Latem 2024 roku z usług linii skorzystało prawie 40 milionów pasażerów, realizując niemal 200 tys. lotów ze wskaźnikiem realizacji na poziomie 99,3 proc., jednym z najlepszych w branży, pomimo wymagających warunków operacyjnych.
Ponadto latem Wizz Air kontynuował rozszerzanie swojej oferty produktów. Wizz Air oferuje obecnie ulepszoną wersję opcji członkostwa, w tym All You Can Fly, WIZZ MultiPass na większej liczbie rynków i Wizz Discount Club Premium. Linia wprowadziła opcje płatności Apple Pay i Google Pay w aplikacji mobilnej i akceptuje karty Revolut do zakupów na pokładzie.
Wizz Air nadal utrzymuje najniższą intensywność emisji dwutlenku węgla w branży, ze średnią wynoszącą 52,6 gramów CO₂ na pasażera na kilometr w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wspólnie z Airbusem linia testuje działanie SAF przed wejściem w życie rozporządzenia RefuelEU, które ma nastąpić w styczniu 2025 roku. MG