TUI
Pracownicy franczyz powinni mieć swój zagraniczny kongres
Nowa dyrektor ds. sieci franczyzowej w TUI Deutschland uważa, że szkolić trzeba nie tylko właścicieli, ale także osoby, które pracują z klientami na co dzień. Prezes jej tylko wtóruje.
TUI Deutschland zaprosił do tureckiego Didim 220 pracowników salonów franczyzowych działających pod markami TUI Reisecenter, Hapag-Lloyd Reisebüro i First Reisebüro. - Jeśli chce się strzelać dużo bramek, trzeba szkolić zawodników, a nie trenera – mówi Benjamin Jacobi, prezes TUI Deutschland. - Chcę strzelać z wami wiele bramek – kontynuuje Ilka Lauenroth, dyrektor ds. sieci franczyzowej.
Jak bardzo salony są dla koncernu ważne, pokazują liczby. W zeszłym roku ich łączny obrót wyniósł 1,2 mld euro. Średnio 60 proc. sprzedaży to produkty TUI i to nie wliczając w to rejsów wycieczkowych. MBG
2024-11-05 08:37:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»