Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Solways wchodzi na polski rynek

Międzynarodowy organizator, wyspecjalizowany w sprzedaży Kuby chce wprowadzić swoją ofertę na rynek polski. Zamierza współpracować z rodzimymi biurami agencyjnymi.

Solways jest międzynarodową firmą, operującą głównie na rynku Ameryki Południowej. Jej placówki funkcjonują w Argentynie, Kanadzie, Kubie, Chile, Ekwadorze, Kolumbii i Meksyku. W ofercie, która będzie dystrybuowana przez polskich agentów, znajduje się na razie Kuba. Obecnie trwają rozmowy dotyczące zwiększenia liczby czarterów do tej destynacji, ale nie podpisano jeszcze żadnych listów intencyjnych w tej sprawie. Właściciele Solways planują konkurować z polskimi biurami organizującymi czartery na Kubę, wprowadzając atrakcyjną cenowo ofertę wyjazdową. – W Solways trzynastodniowe wakacje łączące relaks na plaży ze zwiedzaniem kosztują ok. 6500-7000 zł – mówi José Angel Sánchez, dyrektor Solways. – Co ważne, cały wyjazd prowadzony będzie przez polskojęzycznego pilota, co daje klientom większe poczucie komfortu – dodaje Mario Sori Montes, współpracownik Sáncheza. Jednym z agentów, którzy zamierzają sprzedawać Kubę z oferty Solways, jest Top Travel. Według właścicielki biura, najbardziej popularnym produktem dla destynacji egzotycznej jest wypoczynek połączony ze zwiedzaniem. – Polacy chcą objazdówek. Z mojego doświadczenia wynika, że taka forma wyjazdów jest najpopularniejsza w przypadku m.in. Kuby – przyznaje Ewa Szczepańska, właścicielka biura Top Travel. Dodaje zarazem, że nie wierzy w optymistyczne wyliczenia Solways, ponieważ istnieje ogromny problem z uzyskaniem atrakcyjnej ceny na bilety czarterowe z Polski na Kubę. – Najtańszy bilet kosztuje ok. 4,5 tys. zł. Polskie biura podróży mają Kubę w swojej ofercie, ale jak na razie lecą tam małe grupy, ze względu na spore koszty, jak i postrzeganie Kuby jako kraju z trzeciego świata – dodaje Ewa Szczepańska.
Kuba jest jednak interesującym kierunkiem. Po liberalizacji rynku i zniesieniu ograniczeń w działalności gospodarczej, takiej jak zakładanie restauracji czy barów, turystyka odrodziła się. Tylko w 2011 roku na odwiedzenie jej zdecydowało się prawie 14 tys. Polaków. W ubiegłym roku Kubę odwiedziło 2,7 mln osób. Solways rozpoczął zatem działalność od akcji marketingowej. Włączył się w nie Juan Carlos Martínez, Ambasador Kuby. Właściciele Solways wiedzą, że promocja Kuby na polskim rynku kuleje, a odpowiednich materiałów promocyjnych brakuje. MC, ARR

2012-04-03 16:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter