Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Mikrotargetowanie ma przyszłość

Amadeus, jeden z globalnych systemów dystrybucji, opublikował wyniki badań, które prezentują zachowania turystów dokonujących zakupów usług turystycznych online.

Pokazują one, że między konsumentami-podróżnikami z rynków rozwijających się i rozwiniętych nadal istnieją spore różnice.
Badacze przyznają, że co prawda osoby, które wzięły udział w badaniu, nie są reprezentatywne dla głównego nurtu turystyki masowej, to jednak należą one do grupy, która najwcześniej akceptuje nowoczesne rozwiązania bądź nowo wprowadzane produkty (tzw. early adopters). Z tego powodu, należy przyjrzeć się im bliżej. MG

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 7/253 (1-15 kwietnia 2012)



ANALIZY POKAZUJĄ, ŻE POTENCJAŁ MAJĄ APLIKACJE
POMAGAJĄCE PROFILOWAĆ OFERTĘ

badanych za interesującą uzanało aplikację, informującą w czasie rzeczywistym o promocjach w restauracjach, barach i hotelach



osób w krajach rozwijających się chętnie udostępni więcej osobistych informacji w zamian za łatwiejsze podróżowanie




turystów z rynków dojrzałych myśli o destynacji w trakcie poszukiwania, dwie trzecie turystów z krajów rozwijających się rozgląda się za kierunkiem



podróżnych z Indii wyszukuje informacji dotyczących wyjazdów na swoich komórkach

 

 
FAKTY Dynamika rozwoju branży należy do wschodzących, rozwijających się gospodarek. 21 proc. obecnego udziału krajów
azjatyckich w rozwoju światowej turystyki do 2020 r. osiągnie jedną trzecią. Jednocześnie, turyści ci są bardziej otwarci na nowe rozwiązania technologiczne, aplikacje mobilne i bardziej elastycznie podchodzą do czasu wyjazdu i destynacji 

WNIOSKI Trendy w branży turystycznej coraz częściej zaczynają wyznaczać klienci z krajów rozwijających się. Badania pokazują, że odczuwają oni potrzebę zastosowania narzędzi wspomagających w filtrowaniu informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o podróży 

PROGNOZA Można przewidzieć, że skoro podróżni chętnie podzielą się informacjami o sobie w zamian za spersonalizowanie oferty, przyszłość na rynku należy do tych, którzy wdrożą technologie pozwalające dobierać produkt zgodnie z tym, jak konsument zachowuje się w sieci

2012-04-06 14:00:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter