Jacek Skrzypkowski, znany i lubiany w branży turystycznej menedżer, objął stanowisko dyrektora generalnego Aviareps Poland. To niemiecka firma, która reprezentuje na wielu rynkach źródłowych linie lotnicze, sieci hotelowe oraz destynacje jako GSA.
Jacek Skrzypkowski z branżą turystyczną związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Pierwsze kroki stawiał w Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce, gdzie odbywał praktyki, później przeszedł do TUI Poland. Zaczynał jako doradca klienta, następnie był product managerem, szefem Działu Produktu i Sprzedaży aż w końcu menedżerem ds. zakupów dla Grupy (kontraktował dla Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Skandynawii, Belgii i Holandii). Kolejne doświadczenia zdobywał w eTravel SA jako dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju, w eSky kierował działem produktu turystycznego, w Travelist był menedżerem sprzedaży, a w Wakacje.pl dyrektorem ds. rozwoju produktu.
W nowej roli będzie wspierał linie lotnicze, sieci hotelowe i organizacje turystyczne w promowaniu ich marek w Polsce. W zakresie jego kompetencji jest również wspieranie polskich sieci hotelowych i organizacji turystycznych w globalnych inicjatywach marketingowych, co jest możliwe dzięki obecności Aviareps na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie. MG