Film promujący Gdańsk wyprodukowany na zlecenie Gdańskiej Organizacji Turystycznej zdobył prestiżową nagrodę Czarnego Delfina na tegorocznym Cannes Corporate Media & TV Awards 2024.
Film promujący Gdańsk jest częścią kampanii #GdańskAutentycznie, której celem jest przedstawienie miasta jako autentycznego miejsca, budzącego emocje, w którym można nie tylko poczuć pasję, ale też zobaczyć wiele niezwykłych miejsc.
„Autentyczność to dziś unikatowa wartość. To uczucia, emocje, empatia i przygoda. Taki jest Gdańsk. Od pięknej architektury, fascynującej historii, oryginalnej kuchni, aż po zapierającą dech w piersi naturę. Niezależnie od pory roku i pogody. Zafascynujesz się. Autentycznie.” – można przeczytać na stronie głównej VisitGdansk.com.
Produkcja zyskała uznanie jury konkursu Cannes Corporate Media & TV Awards 2024, która przyznała organizacji Czarnego Delfina.
„Zdobycie tej nagrody to dla nas nie tylko powód do radości, ale także dowód na to, że obraliśmy właściwy kierunek. Nagrody takie jak ta pokazują, że Gdańsk jest zauważalny na arenie międzynarodowej, a nasze działania docierają do wyobraźni odbiorców” – czytamy we wpisie organizacji na jej profilu w serwisie LinkedIn. Zwycięski film można obejrzeć pod linkiem.
Ostatnio gdański jarmark bożonarodzeniowy zajął pierwsze miejsce w konkursie Best Christmas Market 2025. MG