BIURA PODRÓŻY
TUI chce podwoić liczbę hoteli w Azji
Grupa TUI zarządza obecnie 18 hotelami w sześciu krajach azjatyckich. W kolejnych latach ma ich być dwa razy tyle.
Azja jest dla TUI bardzo atrakcyjnym rynkiem, zarówno jako dla hotelarza jak i organizatora. Rosnąca tam klasa średnia i zwiększający się popyt na wysokiej jakości wyjazdy wypoczynkowe sprawiają, że region staje się strategicznym obszarem dla dalszego rozwoju koncernu. Z jednej strony organizowane są wyjazdy dla Europejczyków do Dalekiej Azji, z drugiej dla samych Azjatów, którzy podróżują po kontynencie.
Na razie TUI jest obecny w Azji jako hotelarz z markami Riu i TUI Blue oraz klubami Robinson. Wkrótce działać mają zacząć zarówno kolejne obiekty spod brandu TUI Blue jak i TUI Suneo, których otwarcie w Chinach zaplanowano na 2025 rok. Z kolei luksusowa marka The Mora pojawi się na Bali. Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie to nastąpi.
TUI działa na rynku chińskim od dwudziestu lat za pośrednictwem swojej agencji incomingowej i organizuje wycieczki dla Europejczyków. TUI Musement oferuje około 1500 wycieczek i innych aktywności, głównie w Tajlandii i Indonezji. W ciągu najbliższych trzech lat liczba nowych hoteli w Azji zwiększy się o 22 obiekty. MG
2024-12-17 08:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»