BIURA
Rainbow chwali się wynikami w online
W 2024 roku Rainbow Tours po raz pierwszy w historii przebił granicę 1 mld zł sprzedaży przez swoją stronę internetową. Touroperator otrzymał też kilka nagród marketingowych za działania związane z pracami nad stroną internetową.
Kończący się rok dla Rainbow Tours był udany pod względem działań prowadzonych wokół strony internetowej biura. Po raz pierwszy w historii udało się przekroczyć granicę 1 mld zł sprzedaży usług turystycznych przez kanał r.pl, informuje na portalu LinkedIn Michał Jaworski, dyrektor marketingu w Rainbow Tours. „Nasze wysiłki zostały docenione i uhonorowane prestiżowymi nagrodami: srebrne Effie w kategorii E-commerce & Omnichannel, Grand Prix Dyrektor E-commerce Roku, 2 nagrody Dyrektor Marketingu Roku w kategoriach "Thinking outside the box" i "Turystyka/Hotele/Spa"” – wymienia.
Jak dodaje, tegoroczne rekordy sprzedaży i zdobyte nagrody to efekt długofalowych działań, które zaczęły procentować. To również lekcja wyciągnięta z najtrudniejszego okresu w historii firmy, którym niewątpliwie były pandemiczne lata 2020-2021. MG
2024-12-23 06:50:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»