W połowie stycznia w warszawskim CH Atrium Promenada biuro podróży Sun&Fun otworzyło salon własny. To trzeci stacjonarny punkt tego touroperatora, jednocześnie pierwszy zlokalizowany w centrum handlowym. Podobnych salonów w najbliższych 3 - 4 latach powstanie dwadzieścia, z czego dwa jeszcze w tym roku, m.in. w Rybniku. Lokalizacja pozostałych salonów nie jest znana, wiadomo jednak, że będą się znajdować w dużych miastach leżących w bliskości portów lotniczych, na których jest obecny touroperator.
Rozwijanie własnej sieci sprzedaży to kolejny etap rozwoju firmy, która na rynku funkcjonuje już 20 lat. Touroperator uznał, że nie zmieniając niczego w polityce z biurami agencyjnymi, chce zwiększyć rozpoznawalność marki Sun&Fun i mocniej zaistnieć w świadomości klientów.
W salonach dostępna będzie nie tylko oferta tego touroperatora. Sprzedawane będą również pakiety BP Grecos, Best Risen i Anex Tour.
Otwarciu biura stacjonarnego towarzyszy akcja promocyjna, która potrwa do końca stycznia. Ze specjalną ulotką klienci kupujący wakacje w punktach sprzedaży będą mogli skorzystać z różnych bonusów (w tym 200-złotowego rabatu; ubezpieczenia MAX gratis czy zakupu gwarancji niezmiennści ceny za 1 zł). MO, fot o Paweł Jakubowski/Sun&Fun