Mniejszy budżet, ale z perspektywą
Polska Organizacja Turystyczna za kilka lat powinna skupić się na działaniach stricte brandingowych, pozostawiając komercjalizację oferty regionom i miastom. Na swoje działania dostanie ze skarbu państwa ponad 39 mln zł, do tego dojdzie wsparcie unijne, o którego zwiększenie POT się już wystarał.
Polska Organizacja Turystyczna na promocję naszego kraju otrzymuje z budżetu ponad 39 mln zł. W okresie 2007-2012 do dyspozycji organizacji oddane zostało także 30 mln euro pochodzące z funduszy europejskich. POT-owi udało się pozyskać dodatkowe środki w ramach Projektu „Promujmy Polskę Razem” PO IG 6.3. Środki te zostaną przeznaczone na kontynuację kampanii “Feel Invited” oraz na badania marketingowe i szkolenia. – Otrzymaliśmy dodatkowo 20 mln zł ze środków unijnych – mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Dzięki tej kwocie możliwe będzie przedłużenie do końca 2013 r. działań promocyjnych, które prowadzimy od czerwca 2011 r. na trzech ważnych rynkach: niemieckim, brytyjskim i francuskim. Ponadto kampanią zostały objęte Dania, Belgia, Holandia i Szwecja – informuje Rafał Szmytke. MG
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze WT nr 10/256 (16-31 maja 2012)
>> pobierz Plan finansowy POT
2012-05-16 16:25:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»