Pod koniec 2024 r. firma Sykon wprowadziła na rynek aplikację „Gotowy na Wakacje” mającą wspierać pracę biur podróży m.in. w zakresie marketingu. Pierwszym touroperatorem, który skorzystał z narzędzia jest Tourist Polska. – (…) Dzięki aplikacji „Gotowy na Wakacje” nasi klienci otrzymują treści dopasowane do ich preferencji, a my jako biuro podróży mamy dostęp do innowacyjnych rozwiązań marketingowych, które pozwalają nam skuteczniej docierać do podróżnych i inspirować ich do odkrywania nowych miejsc – wyjaśnia Sebastian Nasiłowski, prezes Tourist Polska.
Aplikacja pomaga użytkownikom w łatwy sposób przeglądać oferty, rezerwować wycieczki i korzystać z interaktywnych porad turystycznych. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji pełni też funkcję narzędzia marketingowego, pozwalając biurom podróży na precyzyjne targetowanie ofert, automatyczne rekomendacje i personalizowane kampanie reklamowe dostosowane do profilu użytkownika.
Twórca aplikacji, Mariusz Galus, zwraca uwagę, że aplikacja umożliwia mniejszym organizatorom uczestniczyć w wyścigu technologicznym, w którym startują duże podmioty turystyczne. - Dzięki temu, pomimo mniejszych nakładów kapitałowych, mogą mieć dostęp do nowoczesnych narzędzi technologicznych i skuteczniej konkurować na rynku – podkreśla. MO