BRANŻA
Barbara Czerwińska-Albin ambasadorką akcji "Słowa mają moc"
Barbara Czerwińska-Albin, prezeska biura turystycznego Czerwiński Travel, została ambasadorką ogólnopolskiej kampanii społecznej „Słowa mają moc”, a jej firma objęła strategiczne partnerstwo nad tym wydarzeniem. Akcja ma zwracać uwagę na znaczenie odpowiedniej komunikacji w budowaniu poczucia bezpieczeństwa i wartości u dzieci. Inicjatywa jest odpowiedzią na rosnące potrzeby w zakresie wsparcia młodych ludzi w dobie współczesnych wyzwań. Do wspierania akcji Barbara Czerwińska-Albin zachęca całą branżę turystyczną.
Finałem pojektu ma być konferencja, która odbędzie się 28 – 29 marca w Gdyni. Pierwszy dzień to pomorskie spotkanie młodzieży, drugi dedykowany jest dorosłym, którzy chcą zrozumieć i nauczyć się jak komunikować się z dziećmi. Barbara Czerwińska-Albin jest zdania, że uczestnikami tego spotkania powinni być również organizatorzy turystyki dziecięcej. - Powinniśmy przyjąć odpowiedzialność społeczną realizując wypoczynek dla dzieci czy też wycieczki szkolne – mówi. MO
2025-02-12 11:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»