BIURA
TUI myśli o klientach neuroatypowych

„Wierzymy, że podróżowanie powinno być dla każdego. Dlatego podjęliśmy znaczące kroki, aby nasze wakacje były bardziej inkluzywne dla klientów neuroatypowych” – pisze TUI na swoim profilu na LinkedInie. I dodaje, że przez ostatnie 18 miesięcy pracował nad nowymi sposobami wsparcia tej grupy klientów, by dać im poczucie komfortu, zrozumienia i otwartości na każdym etapie podróży.
Ponad 2500 pracowników z Wielkiej Brytanii i Irlandii zajmujących się obsługą klienta ukończyło szkolenie neuro-inkluzywne, prowadzone przez zespół Perfectly Autistic. Chodzi o lepsze zrozumienie, jak neurodywersyfikacja wpływa na klientów, i jak małe zmiany mogą mieć duże znaczenie.
Koncern postarał się, żeby proces rezerwacji w ponad 300 salonach stacjonarnych był dostosowany do ich potrzeb, jego zespoły na lotniskach i w miejscach docelowych udoskonalają swoje procesy, aby zapewnić lepsze wsparcie tej grupie klientów. Firma uruchomiła też Neurodiversity Colleague Network, liczącą obecnie 270 członków, tworząc system wsparcia dla pracowników, którzy mają osobiste doświadczenia w zakresie neuroróżnorodności. MG
2025-03-03 16:19:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»