Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BIURA

Z Rainbowem będzie co wspominać



Rainbow uruchomił właśnie kolejną kampanię reklamową „Będzie co wspominać”. Przekonuje w niej, że wycieczki objazdowe są unikalnym źródłem niepowtarzalnych wspomnień. Kampania koncentruje się nie tylko na odwiedzanych miejscach, ale przede wszystkim na emocjach, które towarzyszą podróżom i pozostają z nami na długo – w albumach na telefonie, ale przede wszystkim w pamięci.

Kampania „Będzie co wspominać” to opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc – to zbiór momentów, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi.

Key visual nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzimy wspomnienia. Przypomina on ekran aparatu w trakcie robienia zdjęcia podczas podróży na tle atrakcji.

W kampanii Rainbow najważniejsze są nie klasyczne zabytki i atrakcje, ale emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy lokalnym posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym.

Projekt realizowany będzie w telewizji, kinie, w przestrzeni miejskiej i na lotniskach, prasie, kanałach online, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży Rainbow.

- Marka Rainbow od lat inspiruje do poznawania świata za pomocą wycieczek objazdowych. Kampania „Będzie co wspominać” to kolejny krok w kierunku podkreślenia, że potrafimy nie tylko ułatwiać podróżowanie, ale też dostarczać niezapomnianych wspomnień – mówi Patrycja Karpik, Brand Manager.

Kampania powstała we współpracy z TWIN digital collective. MG

2025-03-06 15:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie

»




»Beata Górka
, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024  » więcej



Newsletter

»

Zamów newsletter