Rainbow uruchomił właśnie kolejną kampanię reklamową „Będzie co wspominać”. Przekonuje w niej, że wycieczki objazdowe są unikalnym źródłem niepowtarzalnych wspomnień. Kampania koncentruje się nie tylko na odwiedzanych miejscach, ale przede wszystkim na emocjach, które towarzyszą podróżom i pozostają z nami na długo – w albumach na telefonie, ale przede wszystkim w pamięci.
Kampania „Będzie co wspominać” to opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc – to zbiór momentów, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi.
Key visual nawiązuje do interfejsu smartfona, w którym gromadzimy wspomnienia. Przypomina on ekran aparatu w trakcie robienia zdjęcia podczas podróży na tle atrakcji.
W kampanii Rainbow najważniejsze są nie klasyczne zabytki i atrakcje, ale emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. To chwile spontanicznych rozmów przy lokalnym posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu. To właśnie te momenty sprawiają, że każda wycieczka objazdowa staje się czymś wyjątkowym.
Projekt realizowany będzie w telewizji, kinie, w przestrzeni miejskiej i na lotniskach, prasie, kanałach online, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży Rainbow.
- Marka Rainbow od lat inspiruje do poznawania świata za pomocą wycieczek objazdowych. Kampania „Będzie co wspominać” to kolejny krok w kierunku podkreślenia, że potrafimy nie tylko ułatwiać podróżowanie, ale też dostarczać niezapomnianych wspomnień – mówi Patrycja Karpik, Brand Manager.
Kampania powstała we współpracy z TWIN digital collective. MG