Szablon Hannover to nowy sposób prezentowania ofert prosto z systemu MerlinX. To, co się zmieniło przede wszystkim, to wyraźne pokazanie danych agenta. W ten sposób informacje kontaktowe klientowi nie umkną, a biuro będzie mogło jeszcze lepiej budować zaufanie.
Zamiast tradycyjnej stopki znajdującej się na końcu strony teraz dane kontaktowe agenta pojawiają się na górze nad ofertą. To ma nie tylko ułatwiać znalezienie potrzebnych informacji, ale też wpływać identyfikację biura i budować jego wizerunek jako zaufanego miejsca, w którym kupuje się wakacje. Tradycyjna stopka ustępuje miejsca tekstowi informacyjnemu, pozwalając na przekazanie kluczowych wiadomości w nowoczesny i czytelny sposób.
Co więcej, Hannover wprowadza grupowanie ofert tego samego hotelu, zapewniając przejrzysty i uporządkowany widok. To oznacza, że lista z ofertami zostanie okrojona – te same informacje zostały zebrane w jedno miejsce, dzięki czemu klienci otrzymają skondensowaną wiedzę. To oszczędzi ich czas przy przechodzeniu przez oferty, a także zwiększy czytelność, twierdzi firma Elektroniczne Systemy Sprzedaży, właściciel MerlinX. MBG