DESTYNACJE
Hiszpania porozmawia z branżą bezpośrednio

„W Turespañii nasze zaangażowanie w promocję Hiszpanii jako kierunku turystycznego stale ewoluuje, aby dostosować się do potrzeb ciągle zmieniającego się otoczenia. Strategiczne znaczenie ma dla nas nawiązanie płynnego dialogu z liderami w branży turystycznej w każdym kraju wysyłającym turystów tak, aby informacje o naszej destynacji docierały do nich w sposób dokładny, aktualny i istotny” - pisze w liście Miguel Sanz, dyrektor generalny Turespaña.
Organizacja uruchomiła nowy, bezpośredni kanał komunikacji między swoimi zagranicznymi przedstawicielstwami a profesjonalistami z branży turystycznej na rynkach źródłowych. W ten sposób wizerunek Hiszpanii ma się poprawiać, co dalej przełoży się na lepszy poziom komercjalizacji tamtejszych produktów turystycznych i miejsc docelowych.
„Będziemy dzielić się nowymi trendami w turystyce, nowościami w ofercie turystycznej Hiszpanii oraz wyjątkowymi doświadczeniami, które staną się dodatkowym bodźcem mobilizacyjnym dla agentów zajmujących się obsługą podróżnych” – zapowiada dyrektor. MBG
2025-04-16 07:10:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»