Nowa marka „Mallorca és Ca Nostra” (Majorka jest naszym domem) ma podkreślać kulturowe, przyrodnicze i lokalne wartości wyspy. Jej wprowadzenie jeszcze bardziej podniesie wartość promocji turystycznej wyspy, której celem jest zachowanie kulturowego i naturalnego charakteru. Inicjatywa potwierdza zaangażowanie wyspy w turystykę, która przynosi korzyści zarówno mieszkańcom, jak i gościom, zapewniając dobrobyt przyszłym pokoleniom.
“Mallorca és Ca Nostra” podkreśla bogate dziedzictwo Majorki, bioróżnorodność, lokalne zwyczaje, tzw. produkty „Km 0” (pochodzące z najbliższej okolicy, sezonowe i ekologiczne) oraz ofertę kulturalną, jednocześnie oferując odwiedzającym bardziej zróżnicowane doświadczenia.
Czerpie inspirację z tradycyjnych elementów wyspy, takich jak „teles de llengües”, czyli ręcznie robione tkaniny symbolizujące połączenie tradycji i innowacji. Logo przedstawia stylizowane „M” nawiązujące do tych wzorów, któremu towarzyszą dwa hasła: „Ca Nostra” (Nasz Dom) dla mieszkańców i "La isla del mañana” (Wyspa jutra) dla odwiedzających, podkreślające zaangażowanie na rzecz świadomej i odpowiedzialnej turystyki.
Dzięki tej zmianie Majorka staje się punktem odniesienia w dziedzinie zrównoważonej turystyki, oferując atrakcyjną alternatywę zarówno dla podróżnych, jak i profesjonalistów z branży, którzy chcą przewodzić zmianom w kierunku bardziej odpowiedzialnego modelu turystyki. MBG