Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Majorka ma nową markę



Nowa marka „Mallorca és Ca Nostra” (Majorka jest naszym domem) ma podkreślać kulturowe, przyrodnicze i lokalne wartości wyspy. Jej wprowadzenie jeszcze bardziej podniesie wartość promocji turystycznej wyspy, której celem jest zachowanie kulturowego i naturalnego charakteru. Inicjatywa potwierdza zaangażowanie wyspy w turystykę, która przynosi korzyści zarówno mieszkańcom, jak i gościom, zapewniając dobrobyt przyszłym pokoleniom.

“Mallorca és Ca Nostra” podkreśla bogate dziedzictwo Majorki, bioróżnorodność, lokalne zwyczaje, tzw. produkty „Km 0” (pochodzące z najbliższej okolicy, sezonowe i ekologiczne) oraz ofertę kulturalną, jednocześnie oferując odwiedzającym bardziej zróżnicowane doświadczenia.

Czerpie inspirację z tradycyjnych elementów wyspy, takich jak „teles de llengües”, czyli ręcznie robione tkaniny symbolizujące połączenie tradycji i innowacji. Logo przedstawia stylizowane „M” nawiązujące do tych wzorów, któremu towarzyszą dwa hasła: „Ca Nostra” (Nasz Dom) dla mieszkańców i "La isla del mañana” (Wyspa jutra) dla odwiedzających, podkreślające zaangażowanie na rzecz świadomej i odpowiedzialnej turystyki.

Dzięki tej zmianie Majorka staje się punktem odniesienia w dziedzinie zrównoważonej turystyki, oferując atrakcyjną alternatywę zarówno dla podróżnych, jak i profesjonalistów z branży, którzy chcą przewodzić zmianom w kierunku bardziej odpowiedzialnego modelu turystyki. MBG

2025-04-16 07:13:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie

»




»Beata Górka
, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024  » więcej



Newsletter

»

Zamów newsletter