Pięć dni trwało szkolenie dla rezydentów, które dla swoich pracowników zorganizował EXIM tours. Biuro zabrało adeptów zawodu do Tunezji, do hotelu One Resort Aqua Park & Spa. W ten sposób przygotowało zespół do sezonu letniego.
Program szkoleniowy objął praktyczne warsztaty z prowadzenia spotkań informacyjnych, pracy w nietypowych sytuacjach, w tym reklamacyjnych oraz awaryjnych. Częścią programu był również wyjazd integracyjny do Tunisu i Kartaginy, prowadzony przez lokalnego przewodnika.
Szkolenie poprowadził Radosław Szafranowicz-Małozięć z Kadry Turystyki. Wsparcie merytoryczne zapewnili eksperci z Działu Jakości EXIM tours oraz partner z ERGO Ubezpieczenia Podróży. - Cieszę się, że mogliśmy w ten sposób kompleksowo przygotować naszych rezydentów do wyzwań, które niesie szczyt sezonu. Praca na miejscu bywa wymagająca, dlatego tak ważne jest, by zespół był nie tylko profesjonalny, ale także zmotywowany i pełen pozytywnej energii do przyjmowania gości z Polski – podkreśla Mariusz Mermela, menedżer ds. obsługi destynacji w EXIM tours.
Szkolenie wpisuje się w strategię wzmacniania zespołów operacyjnych EXIM tours i stanowi element długofalowych działań na rzecz podnoszenia jakości obsługi klienta w najważniejszych kierunkach wakacyjnych. MBG