Wakacje.pl we współpracy z Piotrem Koniecznym, twórcą serwisu Niebezpiecznik.pl, przygotowały kampanię edukacyjną, która ma zwrócić uwagę turystów na niebezpieczeństwa związane z organizacją wypoczynku i samym wypoczynkiem. Do akcji włączył się ambasador marki Wakacje.pl, Marcin Prokop.
Pomysłodawca kampanii, Kacper Daszke, head of content marketing w Wakacje.pl, zauważa, że w poszukiwaniu atrakcyjnych ofert wyjazdu turyści czasem ignorują sygnały ostrzegawcze i padają ofiarą oszustw lub też, chcąc się pochwalić kadrami z wakacji, udostępniają dane wrażliwe, które mogą być wykorzystane przez przestępców. Kampania ma zwracać uwagę na rzeczy z pozoru błahe, ale mające duże znaczenie w kontekście bezpieczeństwa podczas wyjazdu.
W ramach akcji powstało wideo z rozmową Koniecznego i Prokopa dotyczącą m.in. weryfikacji ofert przed zakupem; zakupu bonów wakacyjnych od osób prywatnych; zakupu ubezpieczeń; bezpieczeństwa wi-fi w hotelu; bezpieczeństwa hotelowych sejfów; także przydatnych podczas wakacji aplikacji.
Kampania Kierunek: bezpieczne wakacje ma charakter długofalowy i będzie emitowana w kanałach własnych marki, na YouTube oraz social mediach. MO