close 
|
|
Roztocze z nową marką
Nową strategię opracowuje LOT Roztocze we współpracy z Kancelarią Doradczą Synergia z Lublina. Od początku roku prowadzone były liczne konsultacje eksperckie, dzięki którym określono kierunek strategiczny dla marki Roztocze. W końcu uzgodniono, że ma się on wiązać z hasłem „Witalność z natury”.
W ramach kampanii promowane będą więc przede wszystkim uzdrowiska, sanatoria oraz ośrodki wypoczynkowe. Obecnie trzy Lokalne Grupy Działania opracowują projekt współpracy. Projekt ten będzie polegał na przygotowaniu planu promocji regionu na lata 2011 i 2012 i obejmie 14 gmin. Jeszcze w tym roku przygotowany ma też być plan realizacji telewizyjnego serialu o Roztoczu. MGO
2010-07-01
powrót
|
|
 |
|
»Beata Górka, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024 » więcej |

|
|