ESky kusi klientów wiosenną promocją, nie wszyscy będą mogli jednak z niej skorzystać. Internetowe Centrum Podróży prowadzone przez eSky chce skusić klientów nietypową ofertą. Każdy, kto do końca kwietnia dokona rezerwacji hotelu, biletu lotniczego lub wykupi w internetowym biurze ubezpieczenie, otrzyma karnet do klubu fitness.
Ponieważ wiosna to okres, w którym zaczynamy myśleć o wakacjach oraz chcemy poprawić kondycję fizyczną, dlatego jest to też dobry moment na proponowaną przez nas akcję – mówi Łukasz Habaj, wiceprezes Internetowego Centrum Podróży eSky.pl. – Wydaje nam się, że nasi klienci będą to odbierać w taki sam sposób i dzięki temu oferowany przez nas prezent będzie im się kojarzył z przyjemnością – dodaje.
Wiosenna promocja trwa od początku marca do końca kwietnia. Po dokonaniu zapłaty klient eSky otrzymuje e-mail z gotowym do wydrukowania karnetem na okaziciela. Pozwala on dwóm osobom na

nieograniczony wstęp do jednej z siłowni World Class przez jeden tydzień. Prezent ma wartość ok. 100 zł. Jeśli chodzi o zyski eSky.pl, przedstawiciele firmy nie chcą podawać szczegółów. – Każda promocja ma na celu przyciągnięcie zainteresowania klientów – mówi Łuaksz Habaj. – Jeżeli chodzi o akcję „eSky.pl rozdaje karnety na siłownię World Class”, to muszę przyznać, że rozpoczęliśmy ją w bardzo dobrym momencie. Nasi klienci właśnie zaczynają planowanie wakacji i cieszą się, że dostają bonus do zakupionych przez siebie produktów – przekonuje.
Pomimo że, jak zapewnia biuro podróży, oferta skierowana jest do wszystkich jego klientów, faktycznie mogą z niej skorzystać tylko nielic
.jpg)
zni. Powód jest prosty: siłownie sieci World Class znajdują się tylko w Warszawie i Katowicach. Zarząd eSky.pl zdaje się jednak nie dostrzegać tego problemu. – Są to dwie największe aglomeracje i duża liczba mieszkańców nie tylko tych miast, ale i pobliskich miejscowości, może decydować się na skorzystanie z naszej oferty – kwituje Habaj.
MKK