close 
|
|
Ułatwić wybór destynacji internaucie
Amadeus wprowadził na rynek narzędzie do wyszukiwania połączeń lotniczych, które ma wspomóc działalność internetowych biur podróży.
Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez PhocusWright, poświęconego sposobom podejmowania decyzji dotyczących celu wyjazdu (Destination Unknown: How US and European travellers decide where to go, październik 2010), 40 proc. podróżnych z Europy nie wie, dokąd chce jechać na wakacje w momencie planowania podróży.
Bazując na potrzebach tych klientów Amadeus stworzył Extreme Search, wyszukiwarkę, która pomaga klientom znaleźć odpowiednie miejsce wakacji oraz możliwe połączenia lotnicze w ramach lotów rejsowych.
W przyszłości będzie można znaleźć za jej pośrednictwem także oferty na podróże koleją i tanimi liniami lotniczymi. Podróżni nie muszą sami określać konkretnego miejsca wyjazdu, ale pozwalają znaleźć je dla siebie podając takie zmienne jak wielkość budżetu, preferowany rodzaj wakacji, czy region geograficzny.
W wyszukiwarce turysta może wpisać pytanie: „dokąd w Europie mogę polecieć na wakacje na plaży za mniej niż 600 euro od osoby?”. – Extreme Search zmienia ugruntowany sposób szukania, bazujący na określaniu kierunku i dat – mówi Stephane Durand, dyrektor działu Online&Leisure
w Amadeus i dodaje, że narzędzie dostarcza także cennych informacji na temat sposobu myślenia klienta poszukującego wakacji. Pierwszym biurem internetowym wybranym do pilotażowego testu Extreme Search
jest operująca w krajach skandynawskich agencja turystyczna European Travel Interactive (eTRAVELi), kolejnym będzie indyjska MakeMyTrip.com. MG
2011-08-15
powrót
|
|
 |
|
»Beata Górka, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024 » więcej |

|
|