Linie lotnicze Emirates zaprosiły dziennikarzy w kulinarną podróż po azjatyckich smakach.
Linie lotnicze Emirates wiedzą w jaki sposób promować markę, by na długo pozostała w świadomości odbiorców. Po raz kolejny zaprosiły dziennikarzy na spotkanie połączone z degustacją egzotycznych potraw.
W tym roku miejscem spotkania Emirates uczyniły studio kulinarne Cook Up. Zanim przedstawiciele mediów przystąpili do konsumpcji dań, Maciej Pyrka, country menadżer w Emirates zaznajomił ich z bogatą siatką połączeń lotniczych realizowanych przez przewoźnika. W Polsce linie znane są z cieszącej się popularnością trasy Warszawa – Dubaj, warto jednak pamiętać, że obsługują ponad 150 kierunków w 83 krajach, z czego ponad 50 tras to trasy azjatyckie. W 2016 r. siatka połączeń azjatyckich powiększyła się o 6 tras, m.in. na Filipiny, do Chin i Wietnamu.
Po prezentacji przyszedł czas na wprowadzenie zebranych w azjatycki klimat. Doskonale wywiązał się z tego zadania Michał Cessanis, podróżnik i dziennikarz, który wspominał swoje wyprawy do Wietnamu.
Zwieńczeniem konferencji był błyskawiczny kurs gotowania dań azjatyckich. Dziennikarze mieli okazję zobaczyć jak przyrządza się słynne spring rollsy, pad thai z kurczakiem czy ryż z mango obserwując pokazy gotowania mistrzów kuchni azjatyckiej. MO
26 stycznia 2017, Konferencja prasowa Emirates, Warszawa