Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Obradowała Kapituła Róży Kolumba

»

To już 9. edycja konkursu Róża Kolumba na najlepsze narzędzia marketingowe biur podróży. Tegoroczny konkurs nie przyniósł może rewolucyjnych zmian, jednak można wyraźnie zauważyć odchodzenie od charakteru informacyjnego katalogów. I o ile – wbrew obawom – nie odchodzą one do lamusa, to zdecydowanie zmienia się ich funkcja.

Do tej pory uważano, że katalog – jako jedno z ważniejszych narzędzi pracy w biurze podróży – musi przede wszystkim informować i wyglądać. Obecnie wydaje się, że rolą katalogu jest raczej zainspirować czytelnika do zainteresowania się danym miejscem, niż dostarczać o nim encyklopedycznej wiedzy. I taki trend można było zauważyć wśród projektów zgłoszonych w tym roku do Róży Kolumba.

Więcej o konkursie Róża Kolumba w numerze 9 i 10 WT


Kapituła:

Alicja Dąbrowska, dziennikarka "Gazety Wyborczej"

Jarosław Chałas, Partner Zarządzający Kancelarii Chałas i Wspólnicy

Leszek Kaczorowski, agent turystyczny

Ryszard Kajzer, ASP

Jacek Stasiński, pilot

Michał Szydlik, BrandBridge s.r.o.

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter