To już 9. edycja konkursu Róża Kolumba na najlepsze narzędzia marketingowe biur podróży. Tegoroczny konkurs nie przyniósł może rewolucyjnych zmian, jednak można wyraźnie zauważyć odchodzenie od charakteru informacyjnego katalogów. I o ile – wbrew obawom – nie odchodzą one do lamusa, to zdecydowanie zmienia się ich funkcja.
Do tej pory uważano, że katalog – jako jedno z ważniejszych narzędzi pracy w biurze podróży – musi przede wszystkim informować i wyglądać. Obecnie wydaje się, że rolą katalogu jest raczej zainspirować czytelnika do zainteresowania się danym miejscem, niż dostarczać o nim encyklopedycznej wiedzy. I taki trend można było zauważyć wśród projektów zgłoszonych w tym roku do Róży Kolumba.
Więcej o konkursie Róża Kolumba w numerze 9 i 10 WT
Kapituła:
Alicja Dąbrowska, dziennikarka "Gazety Wyborczej"
Jarosław Chałas, Partner Zarządzający Kancelarii Chałas i Wspólnicy
Leszek Kaczorowski, agent turystyczny
Ryszard Kajzer, ASP
Jacek Stasiński, pilot
Michał Szydlik, BrandBridge s.r.o.