„ibis. tu mieszka muzyka” to nowa kampania marki ibis. W czasie inauguracji kampanii, Sarsa, jego ambasadorka, opowiadała, dlaczego zdecydowała się przyłączyć do projektu.
Na spotkaniu w warszawskim hotelu Ibis Centrum przedstawicielki firmy Orbis i Sarsa, ambasadorka najnowszej kampanii sieci „ibis. tu mieszka muzyka”, opowiadały o wartościach marki i samym pomyśle marketingowym. Ibis już od jakiegoś czasu stawia na muzykę. W życie właśnie wchodzi projekt kameralnych koncertów, podczas których nieznani, ale obiecujący twórcy prezentują swoje umiejętności w hotelach tej marki. Sieć tworzy pokoje inspirowane muzyką, a w przestrzeniach wspólnych goście mogą spróbować swoich sił jakoDJ’e. Marka stale współpracuje z festiwalem Sziget na Węgrzech.
W Polsce firma prowadzi kampanię „ibis. tu mieszka muzyka”. Osoby, które chcą wziąć w niej udział, muszą nagrać swoje demo i zamieścić je na stronie ibisa, a następnie popularyzować w mediach społecznościowych. Sarsa wybierze 5 zwycięzców spośród osób, które zdobędą najwięcej głosów. W nagrodę nagrają swoje single i wystąpią na żywo z Sarsą podczas koncertu w hotelu ibis.
– Z chęcią przyjęłam propozycję wzięcia udział w projekcie muzycznym, do którego zaprosiła mnie rodzina hoteli ibis. Nie jest tajemnicą, że konkursy muzyczne pomogły mi w postawieniu milowych kroków na mojej muzycznej drodze. Myślę, że będzie to świetna okazja dla młodych twórców, żeby pokazać swoje umiejętności szerszej publiczności, a potem spróbować sił w profesjonalnym studiu i na scenie. Tym, czego będę szukać wśród wykonawców będzie, obok talentu czy warsztatu, oryginalny styl i pomysł na siebie. Czekam z niecierpliwością na efekty – mówi Sarsa. MG