Niemcy promują aktywny wypoczynek
»
Niemcy promują aktywny wypoczynek
W piątkowy wieczór, 11 września, przedstawiciele branży turystycznej spotkali się w Warszawie na pierwszym od wybuchu pandemii spotkaniu zorganizowanym przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT).
Dyrektor biura marketingu i sprzedaży DZT w Polsce, Tomasz Pędzik, opowiedział o sytuacji w niemieckiej turystyce, możliwościach podróżowania po Niemczech w czasach pandemii oraz największej w tym roku kampanii promocyjnej „Wanderlust Germany” zachęcającej do aktywnego wypoczynku na łonie natury. Polska znalazła się wśród sześciu kluczowych rynków, na których kampania prowadzona będzie szczególnie intensywnie. Przedstawicielka Brandenburgii w Polsce, Klara Piwnicka-Hensche, opowiedziała o najpiękniejszych zakątkach i atrakcjach turystycznych tego regionu, zaś Anna Gmurczyk z Niemieckiego Instytutu Wina o winiarskich tradycjach Niemiec, szlakach winnych i trunkach produkowanych w 13 regionach winiarskich. Wieczór zakończyły kuluarowe rozmowy i kolacja przy białym i czerwonym winie. NEL