Molski Cezary - kadry
Kadry |Skomercjalizować potencjał turystyczny Podkarpacia
Cezary Molski dyrektorem PROT
Nowy dyrektor Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej pracę nad wizerunkiem rozwoju chce zacząć od komercjalizacji produktu turystycznego. Później przyjdzie czas na marketing wewnętrzny i zewnętrzny.
Cezary Molski 21 października został nowym dyrektorem Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Cieszę się, że na początku tej drogi spotkałem się z życzliwym i merytorycznym przyjęciem wielu partnerów i członków organizacji nie tylko tych obecnych, ale i przyszłych – mówi. – W ścisłej współpracy z zespołem oraz członkami podejmować będziemy działania prowadzące do komercjalizacji potencjału turystycznego regionu – zapowiada Molski. – Komercjalizacja w polskich warunkach to żmudny proces, którego skuteczność opiera się na ścisłej współpracy wszystkich partnerów nie tylko przemysłu, ale i gospodarki turystycznej. Dlatego zaproponowana przeze mnie strategia opiera się w pierwszej kolejności na marketingu wewnętrznym, którego zasadniczym elementem jest system informacji turystycznej, profesjonalizm kadr turystycznych i ich relacje oraz kluczowe produkty i oferty turystyczne. Następnym elementem jest marketing zewnętrzny, który definiować będzie w czasie, przestrzeni oraz zakresie grup docelowych działania wizerunkowe i produktowe regionu.
Cezary Molski urodził się w 1980 r. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych i gospodarki przestrzennej na Uniwersytecie Warszawskim. W 2009 r. doktoryzował się w Kolegium Gospodarki Światowej w SGH. Począwszy od 2008 r. do lipca był wicedyrektorem departamentu współpracy regionalnej POT. KP
powrót