Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Kassner Krzysztof

Wyróżnia nas kompleksowość oferty

Krzysztof Kassner uważa, że dbałość o trwałe relacje z klientami to warunek powodzenia w biznesie.

 

Już jako dziecko uwielbiałem podróże. Gdy tylko mogłem, jeździłem na wycieczki, rajdy i obozy. Wiedziałem, że kiedyś założę własne biuro – wspomina Krzysztof Kassner. W tym roku jego Słoneczna Przygoda z siedzibą w Pile świętuje dziesiąte urodziny. Biuro jest prestiżowym agentem Itaki i TUI, autoryzowanym agentem Wezyr Holidays i Grecos Holiday. Ma na koncie liczne wyróżnienia i nagrody, m.in. od Izby Gospodarczej Północnej Wielkopolski za najlepszą usługę w 2015/2016 r. W ubiegłym roku Grecos zgłosiło Krzysztofa Kassnera do konkursu Agent Roku „Wiadomości Turystycznych”, doceniając go za wzorową współpracę i profesjonalizm.

Zdaniem właściciela Słonecznej Przygody największym wyzwaniem, z jakim muszą się dziś mierzyć przedsiębiorcy turystyczni, jest zmienność i nieprzewidywalność rynku. Niepewna sytuacja polityczna wielu państw niweczy plany touroperatorów, a turystów skutecznie zniechęca do wyjazdu. Za postępem technologicznym i ciągłymi zmianami w przepisach też niełatwo jest nadążyć. Jak zatem nie tylko utrzymać się na powierzchni, ale ciągle rozwijać się, osiągać coraz lepsze wyniki w sprzedaży i zdobywać nowych klientów? – Dla biur stricte agencyjnych nastały trudne czasy. Nie jest tajemnicą, że wynagrodzenia od touroperatorów spadają, a koszty utrzymania rosną – mówi Krzysztof Kassner.

Działalność Słonecznej Przygody od samego początku opiera się na trzech filarach: sprzedaży agencyjnej, organizacji wyjazdów grupowych dla szkół i zakładów pracy oraz obsłudze klientów VIP (konferencje, szkolenia, gale). – Decyzja o jednoczesnym rozwijaniu tych trzech działów była strzałem w dziesiątkę. Zaufanie indywidualnych nabywców i touroperatorów zdobywaliśmy powoli, krok po kroku, a dzięki wyjazdom grupowym, organizowanym przez nas samych od a do z, już na starcie zyskaliśmy rzeszę zadowolonych klientów. Dzięki współpracy między działami, przepływowi wiedzy i wymianie doświadczeń w twórczej, kreatywnej atmosferze firma mogła się rozwijać. Kompleksowość oferty i to, że jesteśmy w stanie obsłużyć różne grupy klientów, wyróżnia nas na pilskim rynku – dodaje Krzysztof Kassner.

Ogromną wagę przywiązuje się w Słonecznej Przygodzie do obsługi klienta, zarówno przed wyjazdem, jak i w jego trakcie. – Według mnie jest ona kluczem do sukcesu. To na tym polu agenci mogą błysnąć, wyróżnić się. Wszyscy przecież sprzedajemy te same wycieczki. Właśnie jakością obsługi możemy klienta zdobyć albo odstraszyć – podkreśla właściciel Słonecznej Przygody. Kuszenie obniżkami, prezentami czy gadżetami do niczego według niego nie prowadzi. Klienci potrafią docenić rzetelność i zaangażowanie doradców i jeśli zostaną należycie obsłużeni, nie będą szukać innych ofert.

Dobry sprzedawca musi umieć rozpoznać potrzeby klienta i w gąszczu ofert wybrać te, które w pełni je zaspokoją. – Bardzo ważna jest dobra znajomość produktu, dlatego moi sprzedawcy regularnie uczestniczą w wyjazdach studyjnych, prezentacjach i szkoleniach. Większość miejsc, które proponuje Grecos, odwiedziliśmy osobiście – podkreśla Krzysztof Kassner. Nie mniej istotna od rzetelnej informacji jest atmosfera towarzysząca rozmowie i zakupom. Klienta trzeba przyjąć jak wyczekiwanego gościa, sprawić, by poczuł się bezpiecznie i komfortowo. Zdaniem właściciela Słonecznej Przygody turystyka ma wiele wspólnego ze sferą marzeń, bo tam przecież rodzą się pomysły na wyjazdy. – Klient, który do nas przychodzi, powinien poczuć się tak, jakby jedną nogą był już na wakacjach. Stąd w wystroju naszego biura ciepłe kolory i naturalne elementy, jak drewno czy kamienie. Mamy również czas na wspólną filiżankę kawy – zdradza Krzysztof Kassner.

Obsługa klienta nie kończy się w chwili zakupu wycieczki. Słoneczna Przygoda stawia na budowanie trwałych relacji: organizuje podróże studyjne dla klientów grupowych, współpracuje ze szkołami, starając się zaszczepić młodzieży zamiłowanie do turystyki, uczestniczy w życiu miasta i regionu (m.in. jest członkiem założycielem Organizacji Turystycznej Północnej Wielkopolski Dolina Noteci). – Biuro stworzyłem z ludźmi i dla ludzi. Wyjątkowe dla nas chwile chcemy dzielić z tymi, bez których by nas nie było – mówi Krzysztof Kassner. – Otwarcie nowej siedziby dwa i pół roku temu świętowaliśmy w licznym gronie klientów i kontrahentów, zaprosiliśmy też lokalną telewizję. Na dziesięciolecie firmy również planujemy mnóstwo atrakcji, ale szczegółów na razie nie zdradzę.

Krzysztof Kassner, choć jest biznesmenem z krwi i kości, pielęgnuje w sobie idealistyczne spojrzenie na turystykę. – Od technologii czy pieniędzy nie da się uciec, ale dla mnie turystyka to przede wszystkim ludzie, ich marzenia, przeżycia i emocje. I o tym staram się nigdy nie zapominać.

Curriculum vitae

Krzysztof Kassner, ur. 2 września 1981 r. w Wyrzysku. Absolwent Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku oraz pedagogiki na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Przed założeniem w 2007 r. Słonecznej Przygody pracował jako hipoterapeuta i pilot wycieczek. Żonaty, troje dzieci. Hobby: podróże, karawaning, kitesurfing, narty.

 

 

 

 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter