Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Krawiczyńska Katarzyna

Nawet najlepsze technologie nie zastąpią doradcy wakacyjnego

 

Katarzyna Krawiczyńska: Handel internetowy to ogromna szansa dla firmy, ale nie wydaje mi się, by mógł funkcjonować bez wsparcia doświadczonych doradców.

  

Katarzyna Krawiczyńska przez całe zawodowe życie związana jest z biurem Herkules Express w Słupsku. Trafiła do niego po maturze, szukając sezonowego zajęcia. - Chciałam zostać stewardesą, a to miała być tylko praca na lato. Różnorodność zadań i kontakt z ludźmi spodobały mi się na tyle, że postanowiłam odłożyć studia na później i przekonać się, jak dalej potoczy się ta przygoda. Jak się okazało, intuicja mnie nie zawiodła - mówi.

 

Kompetencje ludzi źródłem sukcesu

W Herkulesie przepracowała 16 lat, najpierw jako doradca klienta, a następnie kierownik, aby w ubiegłym roku przejąć biuro od poprzedniego właściciela Józefa Bondarczuka. Jak podkreśla, dzięki przejęciu firmy z tradycjami, o ugruntowanej pozycji na rynku, przejście „na swoje” było dla niej dużo łatwiejsze. - Uruchamianie przedsiębiorstwa jest dziś dość skomplikowane. Nawet wieloletnie doświadczenie, choć niewątpliwie pomocne, nie gwarantuje sukcesu. Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej jest obarczone dużym ryzykiem niepowodzenia. Nawiązanie współpracy z touroperatorami czy hotelami też nie jest dziś proste. Niezwykle trudnym zadaniem jest pozyskanie stałego klienta, który będzie regularnie wracał do firmy - wskazuje Krawiczyńska. - Herkules Express działa od 1988 r., a Józef Bondarczuk dzięki ciężkiej pracy i innowacyjnym działaniom stworzył świetnie prosperujące przedsiębiorstwo. Miałam szczęście, że przez wiele lat mogłam być w jego zespole. Dzięki jego radom i wskazówkom łatwiej było mi wejść w rolę przedsiębiorcy - dodaje. Zdaniem agentki, w branży, w której większość produktów można znaleźć w tej samej cenie u innych sprzedawców lub na stronie internetowej organizatora, istotne jest zbudowanie rozpoznawalności własnej marki, m.in. poprzez reklamy kontekstowe czy działania w social mediach. - Ale nawet najlepsza reklama nie przyniesie efektów bez odpowiedniej załogi. Właściwie dobrany zespół sprzedawców może zachwycić efektywnością, a ich podejście do klienta jest kluczem do sukcesu. Doświadczenia, z jakimi klient opuści biuro, zadecydują, czy będzie on do niego wracał i czy zrobi mu dobrą reklamę - mówi właścicielka Herkules Express. - Sukces zależy też od osobowości. Praca agenta jest wszechstronna i skupia wiele różnych działań, które wykraczają poza zwykłą sprzedaż. Przy obecnym dostępie do systemów komunikacyjnych jesteśmy już nie tylko specjalistami ds. sprzedaży, ale również doradcami i opiekunami, którzy pomagają w sytuacjach awaryjnych. To do nas w pierwszej kolejności klienci zgłaszają się z problemami, bo zdążyli już nawiązać z nami relację i ufają naszym działaniom - mówi Katarzyna Krawiczyńska. NEL

 

Curriculum vitae

Prywatnie: Katarzyna Krawiczyńska urodziła się w 1986 r. w Słupsku. Ukończyła technikum hotelarskie, Wyższą Hanzeatycką Szkołę Zarządzania w Słupsku (turystyka i rekreacja - studia licencjackie) oraz Akademię Pomorską w Słupsku (pedagogika ogólna - studia magisterskie). Wraz z partnerem Adamem wychowuje 10-letnią córkę Nadię. Lubi czytać kryminały, jeździć na rowerze i słuchać muzyki rockowej.

Zawodowo: W latach 2006-2021 pracowała jako doradca klienta, a następnie kierownik biura Herkules Express w Słupsku. Od 2022 r. jest jego właścicielką.


 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter