Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Kępiński Robert - kadry
Z POIT-u do POT-u

Funkcję dyrektora departamentu planowania marketingowego w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie pełnił dotychczasowy dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Amsterdamie Robert Kępiński. Tymczasowo schedę w POIT przejął po nim Tomasz Rudomina.
Joanna Morawska

Robert Kępiński ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe z zakresu ekonomii. Z turystyką jest związany nieprzerwanie od 1978 r. W 1999 r. po raz pierwszy został dyrektorem POIT w Amsterdamie, skąd po roku przeszedł na stanowisko dyrektora Ministerstwa Transportu i Gospodarki Morskiej. W roku 2000 ponownie objął funkcję dyrektora amsterdamskiego POIT i sprawował ją do końca roku 2009, pełniąc równocześnie w latach 2005-2008 funkcję dyrektora POIT w Brukseli. – Na obecnym stanowisku jestem odpowiedzialny za całość problematyki departamentu planowania marketingowego POT, czyli za realizację strategii i polityki promocyjnej organizacji, koordynację działalności merytorycznej placówek zagranicznych POT, nadzór nad Convention Bureau of Poland oraz współpracę międzynarodową POT. – Moim celem jest prawidłowa realizacja polityki marketingowej POT, poprawa wizerunku kraju za granicą, wzrost przyjazdów turystów zagranicznych oraz promocja najlepszych polskich produktów turystycznych – mówi.
 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter