Z OKŁADKI
• Ustawa ciągle do poprawy
Prace nad projektem ustawy turystycznej dobiegają końca. Choć czasu zostało niewiele, nadal jest nadzieja na wprowadzenie kilku postulowanych zmian. Posłowie PiS deklarują wsparcie dla niektórych postulatów branży.
BRANŻA
• Roszczeniami powinien się zająć UFG
Na nadzwyczajnej podkomisji branża zgłaszała kolejne uwagi do projektu ustawy turystycznej. Niektóre przeszły, inne zignorowano.
• Ulubione destynacje Polaków na przyszły rok
Z okazji 5-lecia obecności w Polsce Kayak.pl ogłosił najpopularniejsze kierunki
• Giganci inwestują w technologię
Blockchain to nowy internet, który pozwoli obniżyć koszty i lepiej zarządzać biznesem.
BIURA
• Neckermann Podróże rozwija ofertę city breaksThomas Cook poszerza ofertę wyjazdów weekendowych. Skorzystają na tym także klienci Neckermann Podróże.
• Oasis dywersyfikuje ofertę na lato 2018
Touroperator pracuje nad nowym katalogiem produktów.
• Więcej Grecji w ofercie Itaki
Ponad 1300 ofert, sześć nowych kierunków, w tym cztery wyspy w ofercie.
REGIONY
• Poznań będzie turystycznie współpracował z Bolonią
Grono miast partnerskich Poznania powiększy się o stolicę regionu Emilia-Romania.
• Aplikacja – narzędzie do promocji miasta i regionu
Z aplikacji Footsteps do końca roku korzystać będzie czterdzieści miejscowości turystycznych.
DESTYNACJE
• Infrastruktura narciarska to za mało, ważne są doznania
Ski Amadé chce nie tylko obsługiwać, ale przede wszystkim zachwycać gości.
FIRSTY
• Wczesna rezerwacja coraz wcześniej
Touroperatorzy, z first minute wychodzą z każdym rokiem trochę wcześniej, choć na początku do sprzedaży oddają tylko część oferty.
• Duży popyt na Hiszpanię w first minute
Ogromny popyt na Hiszpanię wśród Brytyjczyków spowodował, że przedsprzedaż tego kierunku układa się znakomicie, mimo że ceny rosną.
PRAWO
• Ustawa tworzy realną możliwość wpłat na rachunek powierniczy Projekt nowej ustawy zakłada rozwinięcie przepisów dotyczących rachunków powierniczych, które mają być realną alternatywą dla gwarancji ubezpieczeniowych.
PORADNIA
• Bądź inny, a nie tylko lepszy
Na Zachodzie pojawia się coraz więcej nowoczesnych rozwiązań, które stosunkowo łatwo pozwalają rozpocząć sprzedaż wycieczek przez strony internetowe. Aby wygrać tę konkurencję, warto postawić na inność.
SYLWETKA
• Dziecko to najsurowszy klient
Roksana Marczyk-Bekas uważa, że kluczem do pozyskania małych turystów jest zrozumienie ich potrzeb.
»zamów prenumeratę