MARKETING W KRYZYSIE
OSAT przygotował plakaty na witrynę
Polska, Chorwacja, Węgry i inne kraje, do których turyści mogą dojechać własnym samochodem, pojawiły się na plakatach promocyjnych, przygotowanych przez OSAT dla swoich członków.
Jak mówi Marcin Wujec, prezes OSAT-u, teraz, kiedy agenci nie zamieszczają w oknach wystawowych konkretnych propozycji wyjazdów, mogą pokazać, że ich oferta to nie tylko wycieczki lotnicze, ale też z dojazdem własnym. - Przygotowaliśmy plakaty, które nasi członkowie mogą pobrać i wykorzystać przy promocji w internecie i/lub wydrukować, by zamieścić je w oknach swoich biur – informuje. Plakaty promują wypoczynek w Polsce, Chorwacji, na Węgrzech, ale też w Bułgarii, Czarnogórze i w innych krajach, do których doradcy mogą zaproponować klientom wycieczki.
W tym roku program z dojazdem własnym będzie szerszy niż w latach poprzednich, a wakacje w Polsce można zarezerwować także w TUI i Rainbow. Jeden z posterów nie prezentuje żadnego konkretnego kierunku, tylko niesie ogólny, pozytywny przekaz. Napisano na nim: „Jeszcze będzie dobrze”. Akcja wystartowała 22 kwietnia i już cieszy się sporym zainteresowaniem Wakacyjnych Ekspertów. MG
2020-04-23 13:15:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»