Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Członkowie WOT o promocji turystycznej


Warszawska Organizacja Turystyczna przeprowadziła wśród swoich członków ankietę, która miała przynieść odpowiedź na pytanie jak najlepiej dopasować przyszłe działania marketingowe do potrzeb zrzeszonych przedsiębiorców. W badaniu pytano m.in. o to do kogo powinny być kierowane działania promocyjne i  przy pomocy jakich narzędzi miałyby być prowadzone.

Z odpowiedzi udzielonych w ankietach wynika, że pandemii najszybciej mają szansę się odbudować turystyka wypoczynkowa (48 proc.) i MICE (20 proc.), a najwolniej turystyka wypoczynkowa grupowa (7 proc.); wśród produktów zaś największe szanse szybkiej odbudowy ma turystyka miejska, czyli city breaki (21 proc.), dalej turystyka kulturowa i biznesowa (po 12 proc.), najwolniej swoją pozycję będą odbudowywały produkty takie jak Warszawa Judaica i Warszawa historyczna (po 3 proc.).

Jeśli chodzi o działania promocyjne, ankietowani wskazali, że aby najskuteczniejszej odbudować popyt, działania te powinny być podejmowane przede wszystkim na rynku krajowym (38 proc.). Spory odsetek badanych (29 proc.) wnioskuje, by prowadzić je na dotychczasowych głównych rynkach, a 19 proc. - na rynkach sąsiadujących z Polską: (w Czechach, na Słowacji i w krajach bałtyckich). Jednocześnie oczekują, że promocja prowadzona przez WOT i urząd miasta będzie realizowana w mediach społecznościowych (11 proc.), poprzez organizację podróży studyjnych w Warszawie dla touroperatorów, agentów i meeting plannerów i poprzez kampanie remarketingowe. 10 proc. wskazało na potrzebę realizowania kampanii Adwords, a 9 proc. liczy na projekty grantowe mające komercjalizować ofertę Warszawy. MO



2020-04-23 13:45:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter