AKCJA PROMOCYJNA
13. odsłona akcji "Poznań za pół ceny" w internecie
W ramach akcji organizowanej przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną będzie można m.in. skorzystać z oferty wirtualnych spacerów i kupić usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości.
Akcja sprzedaży usług turystycznych Poznania po obniżonych cenach w wybrany weekend roku zyskała spore grono sympatyków - zarówno wśród turystów, jak i ekspertów od marketingu i promocji turystycznej. To dlatego jej organizator - Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna - doszedł do wniosku, że mimo niesprzyjających podróżowaniu warunków, będzie kontynuował wydarzenie w tym roku. Zrobi to jednak na innych zasadach. - Utrzymujemy dwa filary akcji, czyli unikalny program turystyczny i doskonałą jakość poznańskich usług turystycznych w okazyjnej cenie, ale przenosimy te filary w nowy wymiar - mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT. Akcja została przeniesiona do internetu: w tegorocznym programie znajdą się wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, zwiedzania on-line poznańskich wystaw i muzeów. Będzie też można zakupić rozmaite usługi turystyczne w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości. - W ten sposób można zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach, kupując obiad w świetnej restauracji lub nocleg w hotelu do wykorzystania później. Będzie można dzięki temu nie tylko skorzystać z atrakcyjnych zniżek, ale także wesprzeć poznańską branżę turystyczną - czytamy na stronie akcji.
Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Podmioty zainteresowane przyłączeniem się do projektu (przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, instytucje i organizacje) chcące zaprezentować swoją ofertę on-line) powinny wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie akcji. MO
2020-04-24 16:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»