TURYSTYKA KRAJOWA
Rozpoczęto prace nad strategią rozwoju turystyki w kujawsko-pomorskim
Na przełomie marca i kwietnia Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w partnerstwie z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną i agencją Landbrand prowadzi warsztaty kreatywne inaugurujące prace nad stworzeniem Strategii Rozwoju i Promocji Produktów Turystycznych Woj. Kujawsko-Pomorskiego.
Warsztaty są ukierunkowane z jednej strony na rozpoznanie i ocenę potencjału oferty turystycznej regionu, z drugiej zidentyfikowanie potrzeb branży turystycznej i samorządów oraz zachęcenie ich do włączenia się w prace nad strategią. Pierwszy dzień warsztatów przeznaczono na przeanalizowanie marek subregionalnych, czyli Pałuków, Kujaw, Borów Tucholskich, Doliny Dolnej Wisły, Pojezierza Brodnickiego i aglomeracji Bydgoskiej i Toruńskej, także szlaków tematycznych i wydarzeń cyklicznych pod kątem ich potrzeb rozwojowych i możliwości komercjalizacyjnych. W drugim dniu uczestnicy dyskutują na temat ich promocji i sprzedaży wśród odbiorców. MO
2022-04-01 14:49:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»