Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Brytyjski TUI celuje w agentów. Obiecuje im poprawę na różnych polach



TUI UK&Ireland chce poszerzyć współpracę z agentami turystycznymi. Żeby odzyskać ich zaufanie i przekonać do bardziej intensywnej współpracy, obiecuje, między innymi, że będzie dla nich bardziej dostępny.

Chodzi na przykład o okres oczekiwania na infolinii, który dziś jest nieakceptowalnie długi. Dyrektor marketingu Neil Swanson mówił w rozmowie z brytyjskim portalem branży turystycznej Travel Weekly, że firma pracuje nad poprawą pracy call center zarówno w Wielkiej Brytanii jak i w innych krajach. To jeden z elementów strategii zwiększania dystrybucji przez zewnętrzną sieć sprzedaży.

Swanson przyznaje, że współpraca z agentami nie może ograniczać się tylko do zwiększenia zespołu przedstawicieli, których obecnie w Wielkiej Brytanii jest 14. Także w centrali potrzebni są ludzie, którzy będą w stanie odpowiedzieć agentom na pytania o produkt i pomóc im szybko rozwiązać problemy.

Dyrektor informuje, że ponad 90 proc. zapytań kierowanych na konsumencką infolinię TUI jest odbieranych w ciągu 30 sekund. Takiego samego poziomu usług oczekuje wobec call center agencyjnego. MG

2023-09-10 13:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter