BIURA
20 tys. turystów obsłużył Join UP! Polska w pierwszym roku swojej działalności
Join UP! Polska – touroperator z ukraińskim kapitałem – podsumował pierwszy rok funkcjonowania na polskim rynku, porównując trendy panujące wśród polskich turystów do trendów obserwowanych na innych rynkach, gdzie obecny jest touroperator. Start działalności Join UP! Polska to listopad 2022 r. Wiosną 2023 r. organizator wysłał na wakacje pierwszych klientów. W sumie w tym roku wyjechało z nim 20 tys. podróżnych, najwięcej do Turcji (37,3 proc.), Egiptu (36,6 proc.) i Tunezji (8 proc.). Średni koszt wycieczki w przeliczeniu na 1 turystę w Polsce wyniósł 2,7 tys. zł, co wpisuje się w standard dla wszystkich rynków UE. Niemal ¾ polskich turystów wybrało pakiety turystyczne kosztujące do 7 tys. zł. 1/3 turystów wykupiła wczasy w cenie 7 – 15 tys. zł. Z analiz wyszło, że polscy klienci Join UP! Podróżują z dziećmi dużo rzadziej (robi to 32 proc. klientów) niż klienci z innych rynków (średnia europejska – 40,9 proc.).
Jeśli chodzi o zakwaterowanie, większość turystów wybiera komfort, tj. 5-gwiazdkowe (48,1 proc.) lub 4-gwiazdkowe hotele (39,6 proc.) – podobnie jak turyści z innych krajów, oraz opcję all incusive (90,7 proc.). MO, foto Join UP! Polska
2023-12-13 14:44:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»