WYDARZENIE
Sukces Germany Travel Mart w Chemnitz
Pod koniec kwietnia w Chemnitz po raz 50. odbył się workshop Germany Travel Mart (GTM). W dwudniowych warsztatach uczestniczyły 183 niemieckie firmy z szeroko rozumianej branży turystycznej oraz 225 nabywców z międzynarodowych biur podróży i internetowych biur podróży. Przeprowadzono w sumie 5 254 rozmów biznesowych. Według ankiety zrealizowanej na miejscu przez DZT, 99 proc. respondentów było w stanie nawiązać w Chemnitz nowe kontakty biznesowe, a 93 proc. oceniło GTM jako dobrą/bardzo dobrą platformę do zawierania transakcji biznesowych.
DZT przypomina, że od czasu pierwszego GTM w 1972 r., ponad 15 tys. ekspertów z międzynarodowej branży turystycznej i 7 tys. dziennikarzy z 56 krajów przyjęło zaproszenie na GTM. Wychodząc naprzeciw współczesnym potrzebom rynku turystycznego, szefowa zarządu DZT, Petra Hedorfer, poinformowała o stworzeniu platformy sprzedażowej GTM 360°, która ma być uzupełnieniem corocznego wydarzenia w Niemczech. - GTM 360° będzie działał jako całodobowe centrum turystyki przyjazdowej przez cały rok. Platforma sprzedażowa połączy branżę turystyczną małych i średnich przedsiębiorstw z międzynarodową branżą turystyczną online i offline za pośrednictwem interaktywnego forum. MO, foto Dirk Hanus/CWE
2024-05-07 17:36:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»