Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK
Wizz Air ma swoje doświadczenia


Wizz Air uruchomił WIZZ Experiences – nową dodatkową usługę dla pasażerów stworzoną we współpracy z Coras, największym internetowym dostawcą biletów na najlepsze wydarzenia za pośrednictwem jednego API.

Ponad 10 milionów biletów jest obecnie dostępnych dla klientów Wizz Air w ponad 65 krajach, 300 miastach, w 20 językach. Wszystkie są dostępne na oficjalnej stronie internetowej i w aplikacji Wizz Air. 

Do najpopularniejszych wydarzeń należą:
· Grecja: nurkowanie, degustacja oliwy z oliwek, tradycyjna grecka nocna muzyka na żywo i wieczorne pokazy
· Wielka Brytania: najważniejsze wydarzenia sportowe, muzyka na żywo i przedstawienia na West Endzie, w tym Hamilton i Król Lew
· Hiszpania: zwiedzanie Sagrada Familia w Barcelonie lub Muzeum Prado w Madrycie, bilety na mecz piłki nożnej FC Barcelony, zwiedzanie najważniejszych atrakcji Madrytu na rowerze i wizyta w trzech najlepszych barach tapas w Maladze z lokalnym przewodnikiem
· Francja: bilety wstępu bez kolejki na Wieżę Eiffla, bilety do Luwru lub wycieczka z przewodnikiem do Pałacu i Ogrodów w Wersalu,
· Włochy: wycieczka po Pompejach z archeologiem, bilety wstępu bez kolejki do Koloseum lub Galerii Uffizi, zwiedzanie z Watykanu z przewodnikiem lub mecz piłki nożnej AC Milan.

- Cieszymy się, że możemy nadal rozszerzać naszą ofertę usług dodatkowych o kolejny dodatek – WIZZ Experiences – mówi James Goodwin, dyrektor ds. przychodów dodatkowych w Wizz Air. - Dzięki tej nowej usłudze klienci będą mieli dostęp do ponad 10 mln biletów na atrakcje w jednym miejscu, z łatwą i bezproblemową rezerwacją. Dzięki szerokiej gamie produktów dodatkowych i usług partnerskich nasi pasażerowie mogą teraz uprzyjemnić całą podróż z Wizz Air, od lotu po łatwe zakupy na pokładzie, transfery, zakwaterowanie i atrakcje. Będziemy nadal ulepszać naszą ofertę, aby Wizz Air był najlepszym dostawcą usług cateringowych dla każdego podróżnego – dodaje.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z Wizz Air, aby ich klienci mogli kupować bilety na najlepsze wydarzenia i atrakcje. Mecze piłki nożnej Premier League, koncerty na żywo i kultowe atrakcje są kluczowym czynnikiem napędzającym podróże i to, co klient robi w miejscu docelowym – podkreśla Mark McLaughlin, dyrektor generalny Coras. MG

2024-05-08 09:01:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter