Kompas Global, touroperator z Kazachstanu, wchodzi właśnie do Polski. Start sprzedaży zapowiada na 13 maja – na początek zaoferuje wyjazdy do najpopularniejszych kierunków turystycznych. W każdym do wyboru będzie po 50 hoteli.
Kompas Global działa na rynku turystycznym od 2005 roku. Firma funkcjonuje w sumie na dziewięciu rynkach, a rocznie obsługuje 400 tys. klientów. W Polsce planuje dostosować swoją ofertę do specyficznych wymagań naszych turystów. - Mieliśmy wiele opcji do wyboru przy starcie naszej oferty, jednak zdecydowaliśmy się na te destynacje, ponieważ mają najlepszą synergię między naszymi silnymi stronami a potrzebami polskiego rynku - wyjaśnia Ivan Danilkevich, prezes polskiego oddziału firmy. Na początek touroperator skupi się na Turcji, Dubaju, Tajlandii i Egipcie.
W kolejnych latach biuro chce poszerzać swoją ofertę o kolejne kierunki z regionu Morza Śródziemnego oraz egzotyczne lokalizacje. Większość programu lotniczego zostanie zrealizowana we współpracy z LOT-em i innymi organizatorami. – Jesteśmy touroperatorem czarterowym, dlatego na to lato mamy wykupione bloki miejsc do naszych europejskich destynacji - komentuje Vitaly, dyrektor rozwoju. W każdym z kierunków sprzedawanych będzie około 50 hoteli. - Skupiamy się przede wszystkim na znanych na polskim rynku hotelach 4-5* w formule all inclusive – dodaje Andrzej Kurkliński, dyrektor produktu.
Pierwsze rejsy ruszą z Warszawy i Katowic już w czerwcu, kierując podróżnych do Turcji. - W tym sezonie nie skupiamy się na obsłużeniu jak największej liczby turystów, naszym głównym celem jest zapewnienie jakości tej obsługi zarówno agentom, jak i klientom - podkreśla Georgios Vafidis - executive advisor. W tym roku celem jest pozyskanie 6 tys. gości.
Firma planuje również zbudować swoją sieć sprzedaży wśród agentów turystycznych, oferując atrakcyjne warunki współpracy, jej oferta będzie dostępna w systemach MerlinX oraz BlueVendo.
W Polsce, Kompas zatrudnia obecnie 12 specjalistów z bogatym doświadczeniem w branży turystycznej. Firma wprowadza nowoczesne rozwiązania CRM, które umożliwią szybkie i efektywne zarządzanie nadchodzącymi zapytaniami. MG