Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDARZENIE 
Polski rynek z dużymi wzrostami w turystyce przyjazdowej do Austrii

W połowie maja Narodowe Biur Promocji Austrii zaprosiło dziennikarzy na spotkanie inaugurujące sezon letni w Austrii. Szef Biura, Robert Gröblacher, nie ukrywał, że otwiera go w znakomitym nastroju. Dane dotyczące turystyki przyjazdowej do Austrii w 2023 r. były znakomite. W ubiegłym roku w Austrii odnotowano ok. 151 mln noclegów (+10 proc. rdr.) i 45,2 mln przyjazdów więcej (+13 proc. rdr.), co wskazuje na powrót do poziomu sprzed pandemii. Polska była jednym z ośmiu krajów, w którym odnotowano najwyższe wzrosty w porównaniu do 2022 r. Obecnie nasz kraj znajduje się na 8. miejscu jeśli chodzi o przyjazdy (było ich 758 tys., +32 proc. rdr.) i niemal 2,5 mln noclegów w 2023 r.

Ten rok zapowiada się równie udanie. Robert Gröblacher przypomniał, że od marca br. turystyka austriacka promuje swoją markę pod hasłem Lebensgefühl, odwołującym się do austriackiego sposobu życia, które jest połączeniem umiejętności cieszenia się chwilą i głębokiego związku z otoczeniem. W działaniach promocyjnych i filozofii austriackiej turystyki ważne miejsce zajmuje też zrównoważony rozwój. Gospodarze spotkania zorganizowali prezentację największego producenta naturalnych kosmetyków w Austrii – firmy Styx, oraz warsztaty dla dziennikarzy z tworzenia naturalnych kosmetyków.
Więcej na ten temat w najbliższych wydaniach Wiadomości Turystycznych. MO, foto MO

2024-05-16 10:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter