Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Coral Travel zaplanował ponad pół miliona miejsc do Turcji

Tegoroczna Synergia – spotkanie sieci agencyjnej Corala Travel, odbyła się w Turcji Egejskiej. To właśnie ten region zanotował w bieżącym sezonie letnim wzrost sprzedaży na poziomie 45 proc. Łącznie do Turcji touroperator zamierza wysłać w tym roku 515 tys. klientów.

200 agentów Corala Travel miało okazję spotkać się z firmą w czasie dorocznego zjazdu Synergia.

Goście wypoczywali w wysokiej klasy hotelach Anda Barut Collection Didim oraz Mirada Exclusive Bodrum. Coral Travel zaplanował, że w sezonie 2024 r z jego oferty wakacji w Turcji skorzysta 515 tys. klientów. Touroperator, jak sam twierdzi, jest liderem w Polsce w organizacji wakacyjnych pakietów do Turcji i ma jedną z najszerszych i najbardziej zróżnicowanych ofert wśród polskich touroperatorów.

- Od 2000 roku mamy niezmienną strategię partnerską: być operatorem przyjaznym biurom podróży. Prowadzimy bardzo zrównoważoną i stabilną politykę współpracy z siecią sprzedaży. Istotne są długoterminowe korzyści obu stron na linii Coral Travel – agencje turystyczne. Koncentrujemy się na realnej, partnerskiej współpracy szanując możliwości i potencjał rynku turystycznego – mówi Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland. - Od 24 lat w pełni szanujemy i wspieramy istniejące na rynku biura podróży. Zachowujemy równowagę dając możliwość współpracy z nami każdemu kanałowi sprzedaży, szczególnie, że nasz rosnący potencjał i różnorodność miejsc docelowych zaspakajają potrzeby wszystkich – dodaje.

Coral Travel cieszy się na polskim rynku bardzo wysokim poziomem zadowolenia klientów na każdym etapie realizacji  usług - od momentu rezerwacji aż do powrotu do Polski. Jakość działania (właściwe planowanie lotów, dobre ceny hoteli, obsługa na miejscu) daje sieci sprzedaży pewność i spokój, że obsługiwani przez nich klienci będą wracać z wakacji zadowoleni, a to ważne, bo buduje lojalność na linii agent - klient. Firma podkreśla, że także jest lojalna wobec biur podróży, ponieważ wspólnie wyznacza sobie cele i przyszłość i gwarantuje dobrą, długoterminową współpracę z nimi. Tego samego oczekuje od partnerów - lojalności i wspólnego osiągania celów w długiej perspektywie.

Dynamika sprzedaży Coral Travel Poland daje duże możliwości wszystkim kanałom sprzedaży, zarówno online jak i stacjonarnym, a poznanie oferty to gwarancja dobrej obsługi klienta z odpowiednim dobraniem oferty do jego potrzeb. Dlatego podczas wyjazdu touroperator zaprosił partnerów do wizytacji hoteli w regionie Didim i Bodrum, które bardzo dynamicznie rozwijają się w jego ofercie, dając  wzrost sprzedaży na poziomie 45 proc.

Na sezon lato 24 Coral Travel lata z 13 polskich lotnisk oferując 9 regionów turystycznych w Turcji. W swoich propozycjach ma ponad 600 hoteli, głównie w standardzie 5* i premium a wyloty codziennie, a nawet kilka razy dziennie jak np. z lotnisk Warszawa i Katowice.

Istotnym punktem spotkania była prezentacja, podczas której zapoznano partnerów z ofertą turystyczną Coral Travel na sezon Zima 2024/25 w tym nowością - hiszpańską Teneryfą. MG

2024-05-21 14:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter