Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


REGIONY 

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna pracuje nad marką Pojezierza Brodnickiego

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna od kilku lat podejmuje działania na rzecz wzmocnienia wizerunku turystycznego regionu, a w rezultacie także poprawy zarządzania promocją turystyczną, tworząc strategie komunikacji sumbarek turystycznych. Na przestrzeni ostatnich 5 lat udało się jej opracować strategie dla czterech subregionów: Kujaw, Pałuków, Borów Tucholskich i Doliny Dolnej Wisły. Już niedługo dołączy do nich piąta, dotycząca Pojezierza Brodnickiego.

Jak informuje Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna na swoim fanpejdżu na Facebooku, w drugiej połowie maja rozpoczęto warsztatową część projektu, którego celem jest właśnie wykreowanie marki turystycznej tego subregionu.
 - Wspólnie z lokalnymi samorządami, liderami, przedsiębiorcami i miłośnikami regionu pracujemy nad tym, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał Pojezierza Brodnickiego i uczynić je jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na turystycznej mapie Polski. MO, foto Facebook.com/kujawskoPomorskaOrganizacjaTurystyczna 

2024-05-27 10:38:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter