REGIONY
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna pracuje nad marką Pojezierza Brodnickiego
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna od kilku lat podejmuje działania na rzecz wzmocnienia wizerunku turystycznego regionu, a w rezultacie także poprawy zarządzania promocją turystyczną, tworząc strategie komunikacji sumbarek turystycznych. Na przestrzeni ostatnich 5 lat udało się jej opracować strategie dla czterech subregionów: Kujaw, Pałuków, Borów Tucholskich i Doliny Dolnej Wisły. Już niedługo dołączy do nich piąta, dotycząca Pojezierza Brodnickiego.
Jak informuje Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna na swoim fanpejdżu na Facebooku, w drugiej połowie maja rozpoczęto warsztatową część projektu, którego celem jest właśnie wykreowanie marki turystycznej tego subregionu. - Wspólnie z lokalnymi samorządami, liderami, przedsiębiorcami i miłośnikami regionu pracujemy nad tym, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał Pojezierza Brodnickiego i uczynić je jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na turystycznej mapie Polski. MO, foto Facebook.com/kujawskoPomorskaOrganizacjaTurystyczna
2024-05-27 10:38:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»