BRANŻA
ABTA będzie zwiększać świadomość kandydatów do brytyjskiego parlamentu na temat znaczenia turystyki dla gospodarki kraju
22 maja br. premier Wielkiej Brytanii, Rishi Sunak poinformował o wyznaczeniu terminu wyborów parlamentarnych na 4 lipca. ABTA – stowarzyszenie zrzeszające brytyjskich touroperatorów, agentów turystycznych i dostawców usług turystycznych – w specjalnej odezwie zaapelowało do swoich członków o to, aby nawiązywali kontakty z lokalnymi kandydatami na parlamentarzystów i uświadamiali ich jak ważny dla brytyjskiej gospodarki i rynku pracy jest sektor turystyczny. - Wiemy, że w kolejnej kadencji parlament podejmie krytyczne decyzje, które wpłyną na naszą branżę, w tym w sprawie inwestycji w rozwój przemysłu zrównoważonych paliw lotniczych, ustalenia zasad dotyczących emisji w lotnictwie i rejsach, reformy oferty edukacyjnej i naszych stosunków z Unią Europejską – mówi Mark Tanzer, dyrektor generalny ABTA. Zapewnia, że równolegle władze stowarzyszenia skontaktują się ze wszystkimi kandydatami, aby zwrócić ich uwagę na znaczenie sektora turystycznego w kraju, niemniej liczą na wzmocnienie przekazu poprzez zaangażowanie się w akcję lokalnych przedsiębiorców turystycznych. MO, foto TTGmedia.com
2024-05-27 09:17:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»