PROMOCJA TURYSTYCZNA
Switzerland Tourism zmienił logo
Przez niemal 30 lat Switzerland Tourism odchodzi od promowania Szwajcarii jako kierunku turystycznego przy pomocy charakterystycznej złotej szarotki i zastępuje ją nowym logiem. Co prawda dotychczasowe logo dość mocno wbiło się do świadomości odbiorców, konieczne było jednak wprowadzenie zmian, ponieważ od lat 90. XX w. wymagania wobec marki znacznie się zmieniły. Nowy znak, z białym krzyże na czerwonym tle, jest prostsze, bardziej przejrzyste i wpisuje się w najnowocześniejsze trendy.
Podstawę logo stanowi napis „Szwajcaria” w uniwersalnym języku angielskim: Switzerland. Literę T zastąpiono krzyżem, który symbolizuje „godne zaufania pochodzenie i emanuje optymizmem szwajcarskiego przeznaczenia”. Krzyż ukazany jest na czerwonym tle składającym się z pięciu odcieni tej barwy. Te z kolei odzwierciedlają nowoczesność, różnorodność i niezależność.
Nowy system wizualny Szwajcarii będzie wdrażany na rynkach, gdzie prowadzone są działania marketingowe Switzerland Tourism. Proces ten ma zająć kilka miesięcy. MO
2024-05-27 09:44:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»