TRENDY
Cena biletu wzrosła? Podróżni rezygnują z zakupu
41 proc. pasażerów rezygnuje z zakupu biletu, gdy jego cena nagle wzrośnie, wynika z ankiety przeprowadzonej przez Fru.pl. To właśnie dlatego coraz popularniejsza staje się usługa blokady ceny, która pozwala utrzymać ten sam koszt przelotu przez kilka dni.
W ankiecie przeprowadzonej przez Fru.pl dotyczącej planów wakacyjnych Polaków pojawiły się pytania na temat usługi blokowania ceny. Dla ponad połowy (51,8 proc.) z 600 przepytanych osób, możliwość utrzymania kosztu biletu przez wybrany okres (np. 3 dni) była bardzo ważna lub ważna (dla 21,1 proc. – bardzo ważna, a 30,7 proc. – całkiem ważna). W tej samej grupie prawie 75 proc. zadeklarowało, że w przyszłości rozważa skorzystanie z takiej usługi, a 41 proc. przyznało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu biletu lotniczego, ponieważ jego cena nagle wzrosła.
- Wielu naszych klientów deklarowało, że taka możliwość ma dla nich duże znaczenie – mówi Marta Gałuszka, brand manager FRU.pl. - Dla części z nich jest to ważne z uwagi na konieczność potwierdzania terminów z osobami towarzyszącymi, inni mówili o łatwiejszej logistyce i oszczędności czasu, gdy nie muszą co chwilę sprawdzać cen, kolejni po prostu chcieli bez pośpiechu zastanowić się nad daną podróżą – dodaje.
Klient, który skorzysta z tej usługi – dostępna jest w trzech wariantach – na 24, 48 lub 72 godziny, ma pewność, że jeśli cena wzrośnie, różnicę zapłaci portal, jeśli spadnie, zapłaci mniej. Gdyby lot okazał się już niedostępny, Fru.pl zwróci opłatę za usługę Blokady Ceny w ciągu maksymalnie 24 godzin, a jeśli podróżny nie zdecyduje się wykupić biletu, poniesie koszt samej usługi. MG
2024-05-29 07:41:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»